תמונות להדפסה על קנבס בבית דפוס מומחה

תמונות להדפסה על קנבס

אם גם אתם מעוניינים להגדיל תמונה ביתית, מוטב להשקיע בקנבס. תמונות להדפסה על קנבס מעצימות את המיצג ויוצרות אומנות שנדיר מאד למצוא בימינו. כיום, מה שהכי מקובל לראות הוא לוחות קנבס שצוירו על ידי ציירים, ולמעט מקרים נדירים מאד של כשרונות יוצאי דופן, הציורים שאתם רואים ביום יום הם בכל זאת ציורים ולא נראים כמו תמונות. אבל הקנבס, כחומר גלם, ודאי עורר בכם איזשהו ניצוץ, ובצדק. זהו חומר מעוצב, אשר החספוס שלו מחד והעובי שלו מאידך יוצרים את הקסם הדקורטיבי. כעת, תארו לעצמכם תמונה, ועוד תמונה אומנותית מצלם מקצועי, מוטבעת על לוח קנבס עוצמתי שכזה.

כיצד מתבצעת הטמעת התמונה על הלוח?

תמונות להדפסה על קנבס מתבצעות באמצעות מדפסת של בית דפוס, אשר מדפיסה את התמונה על לוח הקנבס. אתם צריכים בסך הכל קובץ GIF או JPG או אחר על אחסן נייד (Disk on key) ואנו נדע בדיוק מה לעשות עם הקובץ.

שלבים ליצירת הקובץ

  1. סרקו את התמונה.
  2. אל תגדילו את התמונה. הגדלה תגרום לאובדן אינפורמציה. לכן, הכינו מראש תמונה בגודל שיספק אתכם.
  3. שנו את גודל התמונה כלפי מטה אם זה נדרש, או השאירו את הגודל המקורי שסרקתם.
  4. שמרו את התמונה והגישו לנו לקראת הפקת תמונות להדפסה על קנבס.

הפקת ההדפסה באמצעות אפקטים

אנו נמליץ לכם על כל מיני אפקטים להפקתה של התמונה: שחור לבן, SEPIA, הגדלת הניגודיות על חשבון הבהירות, הגדלת הבהירות על חשבון הניגודיות, ועוד. ניתן לבחור באפקט המועדף עליכם, אולם בשביל לחסוך זמן, תמונות להדפסה על קנבס מומלץ לעשות רק אחרי שהמעצב הגרפי שלכם תכנת את התמונה כרצונכם. כאן, בבית הדפוס, העיצוב של התמונה יהיה קשה ומסורבל יותר, אם כי עדיין אפשרי ויישים מול לא מעט לקוחות.

מחיר תמונות להדפסה על קנבס

המחיר נקבע על פי גודל התמונה. גודל תמונה גדול יצריך לוח קנבס לפחות בסדר הגודל הזה, ובשל כך שלוח גדול יעלה יותר, מחירו של הפרויקט כולו יהיה יקר יותר. כמובן שישנם גם הבדלי איכויות באותו סדר גודל. הפקת תמונה איכותית וברורה יותר תעלה לכם יותר מתמונת חובבים קשת פענוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *