ספר תמונות- ספר שאתה מעצב

אם אתה רוצה ספר תמונות משלך בעיצוב ייחודי שאין לאף אחד, אתה חייב ליצור אותו בעצמך. עם אלבום תמונות מעוצב תוכל, ליצור אותו  איך שאתה רוצה אותו בין אם זה לפי שנים, אירועים ועוד.

מהו ספר תמונות אישי?

ספר תמונות אישי הוא ספר אשר מאפשר לעצב ע”י תוכנה את אלבום התמונות שלך. עם אלבום תמונות תוכל לבחור את התמונות שאתה הכי אוהב ולהעלות אותם למחשב ומשם לאתר. תוכל אף לבחור תמונות אשר נמצאות בטלפון הנייד או במצלמה הדיגיטלית שלך. עם ספר תמונות זה תוכל לבחור רקעים, כותרות שונות, איורים בין התמונות השונות או כל דבר אחר שתרצה. כמובן שתוכל גם לבחור לעצב לך אלבום תמונות קלאסי כך שהכל תלוי בסגנון שאתה הכי מתחבר אליו.

השלבים לעריכת ספר תמונות?

על מנת לערוך ספר תמונות עליך להחליט איזה סוג אתה רוצה, אפשר לבחור בין ספר תמונות קלאסי ורגיל של פעם או דיגיטלי. אם החלטת על אלבום תמונות דיגיטלי כדי שתוריד תוכנה לעיצוב אלבומים דיגיטליים, תבחר את הפורמט שכולל תבנית עיצוב אשר מתאימה לתוכנו ולטעמך האישי, משם תגרור את התמונות שלך אשר שמורות במחשב לתוך דפי האלבום במסך, וכן תוכל במהלך העברה לבחור לך טקסטים, ציורים, איורים בגודל ובמיקום הנראה לך. בסיומו של תהליך עליך לשמור את כל מה שבחרת וכן לבחור את הכריכה לספר התמונות שלך. את הקובץ יש לשלוח להדפסה או לחברה שאתה רוצה שתדפיס לך את התמונות.

איזה סגנונות ספר תמונות אישי קיימים?

ישנם לא מעט סגנונות של ספרי תמונות אישיים. כך למשל תוכל לעשות לך אלבום תמונות רק של הצבא, תכניס את כל התמונות שבהם הצטלמת בטירונות ועד הבסיס ששובצת עליו, בספר יהיו החוויות שעברת במטווחים, בימי כיף ואף בשמירות. תוכל אף להוסיף כותרות שונות בגדלים שונים ובסוגי גפנים שונים, להכניס ציורים או איורים שקשורים לצבא ועוד. מעבר לכך, תוכל לבחור רקעים שונים אשר יתאימו לצבא. ואם תחליט לעשות לך אלבום לפי שנים מסוימות כמו: שנות ה-80, שנות ה-90, תוכל אף להכניס לשנים אלו את כל החוויות השונות שלך בתור ילד או נער מתבגר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *