ספר תמונות מודפס- מתנה מרגשת במיוחד

ספר תמונות מודפס, בעת של צילום טכנולוגי מנוכר שאנו עורכים מהטלפון הנייד שלנו או מאות תמונות השוכבות ללא שימוש במחשב שלנו, ספר תמונות מודפס יאפשר לכל אחד ליצור גיבוי עם עיצובים מרהיבים ומרגשים במיוחד. בעת ההולכת ונעלמת באופן מצער אז היו לכל אחד עשרות אלבומים של תמונות מלאות ברגש וזיכרון תוכל לחזור עכשיו עם ספר תמונות אישי ואף באופן מיוחד יותר.

רובנו זוכרים את התקופה המיוחדת כל כך של לפני המצלמה הדיגיטאלית וללא שימוש בטלפון סלולארי עם האלבומים שהיינו קונים בחנויות וממלאים בכל התמונות שפיתחנו מסרט הצילום. לא ניתן היה כלל לדעת איך יצאו התמונות ואולי יצאו מטושטשות הסקרנות הזו לוותה גם היא בהתרגשות רבה. כיום אלבומים אלו הפכו לדיגיטליים וילדים נחשפים לאלבומים שאפשר לעצב ולפתח לאחר שהם מקבלים את אלבום בר או בת המצווה שלהם או רואים ספר תמונות מודפס של חתונות, ספר תמונות מודפס של ברית או בריתה וכיוצא באלו, כך שהאלבום הישן עם הכריכה חזר באופן מרשים ביותר ואף כל ספר תמונות מודפס הוא הרבה יותר מעוצב ומיוחד. לא רק שאתה מקבל את התמונות מודפסות ומסודרות אלא כיום ספר תמונות אישי דיגיטלי עשוי מחומרים איכותיים מאד של נייר כרום ברמה גבוהה וכל אפשרויות העיצוב של הכריכה ושל כל עמודים האלבום על פי הטעם האישי שלך.

כלומר ספר תמונות מודפס הופך לספר שעיצבת במו ידיך. וכל נושא שצילמתם ניתן להדפיס ולערוך בתוך ספר תמונות אישי- לא רק את כל האירועים המשפחתיים המרגשים אלא את התמונות מהטיולים או את כל התמונות עם החברים ואף ספר תמונות מודפס עם כל תמונות הסלפי היפות שלכם.

תוך כמה ימים ובמחירים זולים במיוחד האלבום כבר יהיה מוכן ומודפס ואף תוכלו לקבל אותו ישירות עד הבית באמצעות משלוח. מוטב כבר עכשיו לא לחכות אלא להתחיל להסתכל על כל התמונות שצילמתם ולהכין מיד עוד ספר תמונות מודפס מקסים ומרגש שישאר אתכם כמזכרת עד סוף החיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *