קנבס תמונות – עסק מצליח

קנבס תמונות

לפני שנים רבות היה למשפחתי עסק של פיתוח תמונות מפילם. היום אם שואלים ילדים אם הם בכלל יודעים מה זה פילם הם בטוחים שמדובר באיזה שהוא מונח פרה היסטורי אבל בעצם בעבר היו יכולים לפתח תמונות רק בחנויות המיועדות לכך באמצעות מכשור מיוחד לכך. ברגע שהגיעו הטלפונים הניידים שיש בהם מצלמה כל החנויות לפיתוח תמונות פשטו את הרגל.

אני תפסתי את התהליך הזה בזמן והחלפתי את כל המכשור שלי במחיר מעולה למכשור של הדפסת קנבס תמונות. כאשר מדובר בהדפסת קנבס תמונות הכל הופך פשוט יותר. אומנם מדובר במכשור הרבה יותר גדול ותעשייתי אשר דורש תחזוק רב אבל במקביל מדובר על מכשור שמאוד קל לתפעל אותו וכך אפשר להספיק להדפיס הרבה קנבס תמונות שלא כמו שהיה אפשר עם פיתוח של פילם. יתרה מכך, אפשר להרחיב את העבודה ולעבוד גם מול עסקים וגם עם אנשים פרטיים.

העולם הדיגיטלי הפך הרבה יותר מפותח היום ולכן הרבה אנשים אוהבים הדפסה של קנבס תמונות מאשר מסגור רגיל של תמונות. בהקשר זה, הבחירה של הסבת העסק לכיוון של הדפסת קנבס תמונות הייתה אחת הבחירות החכמות ביותר שעשיתי בחיי. עצם זה שתפסתי בזמן את המגמה המשתנה בעולם וידעתי להגיב בהתאם, הצילה לי את העסק. מכרתי את כל המכונות שבאמצעותן פיתחנו את התמונות מפילם ורכישת מכונות שבאמצעותן אפשר לבצע הדפסה של קנבס תמונות השאירה אותי רלוונטית בעולם של פיתוח התמונות.

יתרון גדול בקנבס תמונות הוא התחזוק שלהן. אין צורך למסגר אותן ואין צורך לנקות אותן. כל שצריך הוא להעביר סמרטוט על התמונה ובזה נגמר הטיפול. אין צורך לנקות את הזכוכית ולתקן את המסגרת אם התמונה נופלת בטעות. התחזוק הקל של התמונות מהווה גם כן עילה למעבר לתמונות כאלו. זה הופך את החדר או המשרד לבעל נראות מאוד מודרנית ויפה ולא מיושנת וכבדה כמו התמונות במסגרת שהיו פופולאריות פעם. אין כמו לתפוס מגמה של שינוי בזמן ולהגיב לה בהתאם. זו התחושה הכי נהדרת שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *