ספרי תמונות אישיים – המתנה המושלמת

ספרי תמונות אישיים

בכל שנה, לקראת סיום שנת הלימודים האחרונה של השמיניסטים, אנחנו יושבות כל המורות יחד ומנסות לשבור את הראש איזה מתנה לקנות להם או להכין להם. מאוד קשה לשמור על חידוש המתנות כל פעם ולהישאר מעניין כשכל שנה יש מחזור גדול שמסיים ורוצים להכין לו מתנות שוות ומיוחדות.

השנה החלטנו להכין ספרי תמונות אישיים. היתרון בספרי תמונות אישיים הוא שמדובר על מתנה חד פעמית שאי אפשר לשכפל ואי אפשר לעשות יותר מפעם אחת לבן אדם אחד. באופן זה, כל ילד מרגיש מיוחד וחד פעמי וזו בדיוק התחושה שאנחנו רוצים ליצור לו. אחרי שהחלטנו על המשימה הזו, היה לנו ברור שאנחנו צריכות לעשות תכנית עבודה ברורה אשר תאפשר הכנה של כל כך הרבה ספרי תמונות אישיים בזמן כל כך קצר. בהתחלה עלינו לפנות להורים של כל התלמידים ולבקש מהם תמונות של התלמידים מטיולים שהיו במהלך השנה ובעיקר תמונות של רגעים משמעותיים שהיו להם בשנה האחרונה. אחרי שנקבל מכל הורה בין עשרים לשלושים תמונות נוכל להתחיל לערוך את הספרי תמונות אישיים.

הרעיון המנחה הוא שהספרי תמונות אישיים לא יהיו ארוכים ומטרחנים אבל במקביל שלא יהיו קצרים מדיי. כל ספר כזה צריך להיות קטן יחסית אבל אישי וממצה. החלטנו שהעיצוב שלהם יהיה אחיד ולכן פנינו למעצבת שתדאג לארגן לנו את הספרי תמונות אישיים כספרונים קטנים, שהעיצוב שלהם יהיה עדין ונעים לעין ולא איזה עיצוב רועש אשר התמונות יבלעו בתוכו. רצינו שהיא תעבוד עם תוכנה יחסית פשוטה על מנת שיהיה לנו קל יותר לשבץ את התמונות בתוך האלבומים ואז נוכל לעשות מעיין סרט נע של הכנת ספרי תמונות אישיים.

אחת המורות תמיין את התמונות שהגיעו מההורים, אחת המורות תסדר את התמונות בסדר הנכון שלהן, אחת המורות תדאג לשבץ את התמונות והמורה האחרונה תהיה העין הבלתי מזוינת שתבחן את האלבום ותראה שאין טעויות או חוסר היגיון בדרך שבה התמונות מסודרות בו. אחרי שעוברים את כל השרשרת הזו מקבלים ספרי תמונות אישיים נפלאים כמתנה מושלמת לתלמידים שסיימו את התיכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *