עיצוב תמונות על קנבס – קישוט אלגנטי למשרד

עיצוב תמונות על קנבס

לקראת הכניסה למשרד החדש שלי רציתי להתחדש גם בתמונות יפות ומעניינות. החלטתי לוותר הפעם על תמונות במסגרת זכוכית וללכת דווקא על הכיוון של עיצוב תמונות על קנבס. יצא לי לראות את הסגנון הזה במספר משרדים שהייתי בהם ומאוד התחברתי לקונספט. בגלל שמדובר על תמונה המודפסת על דף מיוחד אין צורך למסגר אותה והיא יכולה להיתלות בקלות בפני עצמה.
לרוב התמונות שמודפסות על קנבס הן תמונות אשר מחוברות למסגרת עץ (ככה מדפיסים על קנבס) ואז חוסכים את המסגור של התמונה ואת הזמן הנדרש לנקות את הזכוכית. בגלל שהרבה יותר קל לעצב תמונות על קנבס אפשר ממש לקשט את המשרד עם הרבה תמונות ואז הוא הופך להיות ביתי ומיוחד. כך למשל כאשר מדובר על תמונות אווירה קטנות כאלה שאפשר להדפיס שלוש באותו הסגנון ואז למקם אותן אחת ליד השנייה או אחת מתחת לשנייה. ברגע שמתייעצים עם מישהו שמומחה בעיצוב פנים אפשר ליצור כל מיני עיצובים מיוחדים של המשרד יחד עם התמונות ואז עיצוב תמונות על קנבס הופכות לקישוט יפה ומשמעותי במשרד. בגלל שאנחנו מבלים את רוב שעות היום שלנו במשרד זה חשוב שיהיה לנו נעים ומקושט על מנת שיום העבודה שלנו יעבור יותר בנעימים ויותר בקלות. תמונה על הקנבס יכולה להפוך משרד משעמם וסתמי למשרד יפה ומקושט וכל בעלות מוזלת ופשוטה לביצוע. צריך רק לאתר מקום שמבצע הדפסה של תמונות על קנבס באיכות טובה ולהסביר לו בדיוק את הגדלים שרוצים על מנת שתהיה הלימה בין הגודל שרוצים את התמונה על הקנבס להדפסה שלה בפועל.
אפשר להדפיס כל מיני סוגים של תמונות: אבסטרקטיות, תמונות של אנשים, תמונות אווירה, תמונות מטיולים ותמונות של בני המשפחה. ברגע שיש רעיון מסוים כדאי להתייעץ עם מי שמומחה בתחום על מנת להחליט איך לבצע את ההדפסה ובאיזה אופן רוצים שהעיצוב תמונות על קנבס יופיעו במשרד. כאשר מחליטים על העיצוב כל שנשאר הוא לדאוג להדפסה וזה ממש קלי קלות. העיצוב של המשרד באמצעות עיצוב תמונות על קנבס הוא שלב שיש לעשות אותו בהתחלה ואז נהנים ממנו להמשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *