כך תעצבו מחברת שתתאים לצרכים שלכם

כדי לקבל מחברת מעוצבת שתרצו לקחת אתכם לכל מקום, כבר לא צריך לעבוד קשה. הכירו את הפתרון שיאפשר לכם לעצב מחברות מיוחדות שאין לאף אחד אחר – בקלות ומהבית

הפריחה המחודשת של מוצרי הנייר באה דווקא עכשיו, בתקופה שבה רובנו משתמשים מדי יום שעות במחשב או בסמארטפון שלנו, ולא במקרה. דווקא על רקע הישיבה הממושכת מול המסך הגדול (או הקטן), התחדד אצל רבים מאיתנו הצורך לשוב אל הנוסטלגיה של פעם. אנחנו שואבים הנאה מכתיבה מול עט ודף, מתגעגעים אל הפשטות של התהליך, ובעיקר רוצים לדעת שכל מה שכתבנו נמצא שם לידינו בכל רגע. בלי לחשוב במושגים של גיבוי, הקלדות או שחזורים.

עיצוב מחברות
מחברות מעוצבות שכדי לכם להכיר

מחברת מעוצבת לכל צורך

חובבי המחברות והדפים שייכים כמעט לכל קבוצת גיל. החל מתלמידי בית ספר, דרך סטודנטים וקרייריסטים ועד לגמלאים. בדיוק בגלל זה, מוצרי הנייר של הדור החדש מגיעים עם כמה שכלולים שלא היו קיימים בעבר. לא עוד מחברת חומה ומשעממת, אלא מחברת מעוצבת שמותאמת בדיוק למי שמשתמש בה. התחום של עיצוב מחברות מספק מענה למי שמחפש מחברות מגניבות מבחינת הכריכה, וכמו שקורה בעולמות העיצוב – הכול אפשרי. 

כיום תוכלו למצוא מחברות מיוחדות בהתאמה מושלמת לכל אחד. בין אם אתם מחפשים מחברת מעוצבת ללימודים, מחברות מגניבות לכתיבת רעיונות, מחברת עסקית, מחברת מתכונים או כל סיבה אחרת לאגד רעיונות ודפים. ואם זה לא מספיק, תוכלו גם לעצב לעצמכם את המחברת שחלמתם עליה לבד, תוך מספר דקות ואפילו מהבית. איך עושים את זה?

אינספור רעיונות לכל מחברת

עם אלבומי, האתר שמתמחה בעיצוב אלבומים והדפסת אלבום תמונות תוכלו מעכשיו לעצב לעצמכם גם מגוון מחברות מיוחדות. לכל גיל, מועד ואירוע. אז אם עיצוב מחברות נראה לכם כמו משימה בלתי אפשרית, תופתעו עד כמה זה פשוט. תוכלו להכין מחברת מעוצבת עם עיצוב אישי, או להשתמש באחת מהתבניות הצבעוניות והמושלמות של אלבומי, כדי ליהנות ממחברת שאין לאף אחד אחר. 

איך זה עובד? בוחרים בגודל המחברת הרצוי, בסוג הדפים (חלק, משבצות או שורות), ומתחילים לעצב! תוכלו להוסיף את השם שלכם או של בעל המחברת, למקרה שמדובר במתנה, ואפילו להוסיף תמונה מתאימה. המחברת המתקבלת היא בעלת כריכה עבה ועיצוב איכותי, כך שתוכלו להוציא ולהציג אותה בגאווה בכל מקום. 

סיימתם את עבודת העיצוב? אלבומי יעשה את ההמשך. באתר יקבלו את ההזמנה שלכם, ידפיסו וישלחו את התוצאה ישר אליכם עד הבית (או עד לבית של מי שתרצו להפתיע). כך שאם חיפשתם רעיון למתנה מפתיעה ולא שגרתית, הדפסה על מחברת זה הדבר הגדול הבא.

למי זה מתאים?

לכולם! מחברת מעוצבת היא הרעיון המושלם לילדים, להורים ולמתכונים של סבתא. אין לנו ספק שכבר אחרי העיצוב הראשון, תרצו לעצב עוד.

מחברות בעיצוב אישי
הדפסת מחברת אישית מעולם לא הייתה קלה כל כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *